Захист Вітчизни — священний обов’язок кожного
Екзистенціальні мотиви у романі Валер'яна Підмогильного «Місто»
«Можна вибрать друга і по духу брата, Та не можна рідну матір вибирати» (за поезією В. Симоненка)
«Розстріляне Відродження» в українській літературі 20-30-х років
Складність і неоднозначність характеру інтелігента Степана Радченка, головного героя роману В. Підмогильного «Місто»
Перегорнувши останню сторінку ліричного роману «Здрастуй, смуток» Ф. Саган
Сповідальна лірика Марини Цвєтаєвої
Ідеал української дівчини (за романом Л. Костенко «Маруся Чурай»)
Філософський характер фантастики Р. Бредбері
Що таке щастя?
«Поезія — це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі» (творчість Ліни Костенко)
Історична проза Павла Загребельного
Жити спішити треба! (роль громадянина у відродженні і зміцненні української державності)
Демонологічні мотиви в романі-баладі В. Шевчуна «Дім на горі»
Основні мотиви поезії Д. Павличка «Два кольори»
Філософсько-етичний сенс зустрічі янгола з людьми в оповіданні Габріеля Гарсіа Маркеса «Стариган із крилами»
Без мови в світі нас нема
Утвердження незахищеності Києва як символу української нації у поемі Максима Рильського «Неопалима купина»
Поезія Марини Цвєтаєвої
Втілення в образі Марусі Чурай моральної краси й таланту українського народу (за однойменним романом Ліни Костенко
Українське село 20-х років у п’єсах М. Куліша
Вирішення проблеми митця і мистецтва в новелі Т. Манна «Смерть у Венеції»
Відкриваю свого Павла Тичину
Поема в прозі «Поза межами болю» О. Турянсьного - видатне явище української модерної літератури
Історичні особи в романі Л. Костенко «Маруся Чурай»
Парфуми як іронічна метафора мистецтва кінця XX століття (за романом Патріка Зюскінда «Запахи»)
Мій улюблений український поет Богдан-Ігор Антонич
Розвінчання романтики більшовицької революції у творі «Я (Романтика)»
Людина на роздоріжжі революції: «Мати» Г. Косинки і «Я (романтика)» Миколи Хвильового
Поема людяності та краси (за кіноповістю «Зачарована Десна»)

Наступна сторінка