Образ Києва в романі В. Підмогильного «Місто» |
Сучасність звучання драматичного твору «Мина Мазайло» |
Повість М. Хвильового «Іван Іванович» як сатира на новий радянський побут |
Краса людини і природи в кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна» |
Чи зробило кохання щасливими героїв новели Гр. Тютюнника «Три зозулі з поклоном»? |
В. Симоненко - «витязь молодої української поезії» (Олесь Гончар) |
Добро і зло — одвічна боротьба |
Поетизація почуття кохання в новелі Олеся Гончара «За мить щастя» |
Моє розуміння поезії Б.-І. Антонича |
«Вічна тема» «любовного трикутника» в новітній інтерпретації (за новелою Гр. Тютюнника «Три зозулі з поклоном») |
Скільки ти знаєш мов — стільки разів ти людина |
Образ Ярослава Мудрого в романі П. Загребельного «Диво» |
Уславлення борців за визволення народу у вірші «Пам’яті тридцяти» |
Вибір професії |
Олег Ольжич, Олена Теліга — поети і герої |
Роль і місце художньої літератури в духовному житті нації |
Образ українського села середини XX століття в оповіданні Гр. Тютюнника «Оддавали Катрю» |
Що значить бути щасливою людиною |
Особливості індивідуального стилю В. Шевчука |
Не одяг прикрашає людину, а добра справа |
Проблема роздвоєності особистості у новелі М. Хвильового «Я (романтика)» |
Добре ім'я — найкраще багатство |
У чому полягає духовна краса людини? |
Пісня — душа народу |
«Як варити і їсти суп із дикої качки» - одна з найдотепніших і найліричкіших «Мисливських усмішок» Остапа Вишні |
Відображення внутрішньої боротьби між добром і злом у душі головного персонажа новели М. Хвильового «Я (Романтика)» |
Основна риса характеру ліричного героя творів Василя Стуса - стоїцизм |
«О земле втрачена, явися...» - одна з найчарівніших поезій В. Стуса |
Роль Біблії в духовному житті українського народу |
Світ поезії Анни Ахматової
Наступна сторінка |